Ett nytt försök


Hej på er!
Jag vet att jag är precis värdelös på att hålla den här bloggen uppdaterad, men nu mina vänner ska jag göra ännu ett försök o jag ska göra allt som står i min makt för att inte tappa kontrollen igen. Jag lovar!

Idag har jag varit ledig, o helt ärligt så har jag faktiskt legat i sängen nästan precis hela jävla dagen o bara slappat o kollat på sex and the city. Inga som helst problem med det, bara otroligt skönt.

I helgen så åkte jag, Kim, Carro, Denise, Anton o Tjock ner till Göteborg för o kolla på Vänsternäven, ett roligt o bra band. Spelingen var riktigt bra måste jag säga o vi hade hur kul som helst, tack för de killar!
Innan så var vi en sväng hos ekström, vilket var jättetrevligt, alltid lika roligt o träffa henne. Saknar henne hemma i lilla skövde. Glöm inte att du o Nadja ska komma hem o göra stan i Januari?! ;)
Måste ju berätta om våran trevliga upplevelse på söndagsförmiddagen.
Vaknade upp hos ekström o vi kände oss sådär bakishungriga som man brukar bli dagen efter. Jag, Kim, Nadja o Hanna tog oss i kragen o gick ut i kylan för att köpa pizza. Vi tog med oss maten hem o satte oss för o äta. Jag o Kim delade på en pizza o efter att jag ätit upp en tredjedel av en halv pizza får jag syn på en larv, o då inte på marken utan I PIZZAN, jag höll på att spy! Det var fruktansvärt jävla äckligt. Kim ringde o skällde lite på dem, sen gick vi o lämnade tillbaka maten o fick faktiskt pengarna tillbaka. Ät aldrig på kronan!

Har vart värsta bästa helgen o jag är helnöjd.

David o jag på henriksberg


Kim o jag under vänsternäven


Vänsternäven



Idag är det bara tre dagar kvar till julafton, helgalet! Men det ska bli mysigt, jag älskar julen :)

Nu ska jag bara diska upp disken i köket o sen hoppa in i duschen!

Ha det så bra, puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0