danföredan


Idag skulle jag jobbat från 9.45-17.15 men jag fick så jäkla ont i magen på jobbet o började känna av en urinvägsinfektion så vid två gick jag hem, ringde vårdcentralen o fick en akuttid kl tre, o som jag visste, grattis ännu en kraftig urinvägsinfektion! Så nu ska man äta antibiotika i fem dagar! Blir alltså relativt lugnt på juldagen, fast hellre det än o gå runt o ha ont, faktiskt.

Att jag fick ont innebar att det enda jag orkade med var att åka hem o lägga mig i sängen, alltså fick jag ingenting gjort. Skulle köpt en sista julklapp o kollat på lite kläder till mig själv tills imorgon, men de blev inget med det.
Får se om de är relativt lugnt imorgon kanske jag kan springa iväg en snabbis från jobbet.

Nu sitter jag hemma o väntar på min Kim som ska komma hit med kinamat, sen ska vi mysa o spela bingolotto.


<3



God Jul allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0