hello

Slutligen har jag då skaffat mig en blogg precis som alla andra. Idag är en seg dag, fruktansvärt trött efter helgens bravader! Jag o johanna är så roliga, vi tror att vi pallar allt! Det konstiga är att vi faktiskt klarar av o leva våra liv ändå o det är jag ganska imonerad av! Det känns som att med det tempot vi har haft den senaste tiden så borde vi gått in i väggen för längesedan o deckad av totalt. Men jag klagar inte, huvudsaken är ju att man har skoj, o om vi har haft skoj! Allt har ju sina bieffekter! Det är nog så man får se det.. 
Känner att jag inte har så mycket mer o skriva idag, har massa tankar men får helt enkelt inte ner dem i ord!
Nu ska jag poppa popcorn o kolla på andra avenyn bara för att jag tycker det är bra!



Kommentarer
Postat av: eKoivusaari

jag kan be min kompis göra din design otroligt fin om du vill ? (a'

2008-10-13 @ 21:05:05
URL: http://tyrannosaurusrex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0