Sorry folks!

Jag är totalt världelös på att blogga när jag väl kommer in i sådana perioder då jag har fullt upp, så jävla svårt ska de inte o sätta sig ner o skriva ett par rader om dagen! Jag är nog världens lataste människa, punkt slut.
En vecka och tio dagar sedan. Det här har vart den hetsigaste månaden på hur länge som helst.
1 mars åkte jag och älsklingen till Egypten, Sharm el Sheikh. Vi hade en underbar vecka! Vädret var helt okej för att vara så pass tidigt på året och vi hamnade på ett jättetrevligt hotell. Vi unnade oss massage, drinkar o var på diverse utflykter, bla kamelridning i öknen och snorkling vid Ras Mohammed.
Samma dag som vi kom hem så kom Rasmus föräldrar till Dublin.
3 dagar efter att de åkte hem kom min älskade Carolina hit ifrån Oslo, vi hade underbara dagar tillsammans och firade Paddys day.
Veckan efter att hon åkte var det mina föräldrars tur att komma hit. Då anlände även sommaren till Dubban. Vi hade otroligt sköna dagar, en dag spenderade vi bla i en liten by vid kusten som heter Malahide.
Pitti ringde mig när mina föräldrar var på väg hit och sa att hon o Per bokat spontanbiljetter till Dublin, så samma måndag som mina föräldrar åkte hem anlände Pitti o Per. Det var otroligt mysigt att ses, även om det bara blev på kvällarna då jag o Rasmus var tvungen o jobba. De åkte hem i onsdags, och i torsdags kom Rasmus kompis Robert. ¨
Ja fy tusan! Som ni förstår så förutom detta har det inte funnits tid till så mycket annat än att arbeta, äta o sova. Det är underbart o ha besök! De bästa som finns! Fast jag ljuger om jag säger att de inte tar på krafterna.
Nu är Rasmus o Robert borta på Guinness Storehouse. Jag ligger hemma o har efterlängtad ensamtid. Softar till musik o slappar i sängen.
Ikväll ska vi ut, Steave Aoki spelar på The Academy, det kommer nog bli sjukt bra drag! Frågan är vad man ska ta på sig? Kan ju sällan hoppa runt som en galning med klackisar?
Jag lovar o svär att fr.o.m nu så ska jag hålla bloggen uppdaterad.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0