fattigare än fattigast


Jag hatar den ständiga penga-krisen! Nu är den extrem eftersom jag inte har fått lön på två månader. Det är ett helvete rent ut sagt! Jag vill åka på konserter, festivaler, köpa kläder o skor, resa, tatuera mig, klippa mig o färga håret, gå ut o festa, köpa inredningsprylar, köpa hus, köpa husdjur.. ja listan kan göras lång! Det jag kan göra är bara att sitta hemma o vänta på att jag får lön, för att sedan vänta lite till på nästa lön, o sedan hålla på så tills min ekonomi har stabiliserat sig igen. Jag är trött på att vara en fattiglapp!

Bidrag mottages tacksamt..


Kommentarer
Postat av: harry

men snart kommer jag å då kan vi budgethänga lite kanske . för jag tar med mig solen :P

2012-07-12 @ 16:43:00
Postat av: Elin

Oja, du o solen är mer än välkommna! Budgethäng gillar jag :)

2012-07-13 @ 08:58:35
URL: http://eelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0