gööttt eller


Idag har det varit mycket tid till annat. Jag ska försöka få er att förstå. Jag jobbar 8 timmar varje dag, o idag har vi fått in 3 samtal, ett samtal tar normalt mellan 5-15 minuter. Idag snittar vi samtalen på 5 minuter vardera, vilket innebär att idag har jag alltså jobbat 15 minuter effektiv tid, resterande 7.45 har jag suttit o suttit, o gjort allt de där andra som man gör när man inte har något o göra. Gött!

Jag vill gå hem nu! Bara drygt 50 min kvar dock. Ikväll kommer bästaste Hanna, Niklas o Pontus för o spendera helgen hos mig o Ralle. Ska bli görmys! Ikväll är vi nog bara hemma, ska äta god mat o ta oss ett glas vin. Om det är fint väder imorgon så kan det tänkas att vi går till Liseberg en sväng, eller picknickar i Slottsskogen. Om det är dåligt väder så har vi funderat på en sväng till Universeum.

Jag lyssnar på P4 Göteborg på jobbet och de hade en fråga idag som de ställde till folk lite varstans, "Vad är det bästa med den här sommaren?", då var det en person som svarade helt seriöst "Att det inte är så varmt..". Gött  att någon uppskattar det sköna sommarvädret iaf!

PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0