kiss kiss kiss kiss


Det blev en lugn helg. Skulle eventuellt åkt hem till Marcus i fredags kväll då han o hans roomies har flyttat till en ny lägenhet vid Cabra, så inflyttningsfest var det. Som den tråkiga person jag blivit i vissas ögon så föredrar jag dock sambolivet framför fest, en god hemmalagad måltid o en flaska rött i soffan med snossen. Sjukt mysigt o man slipper va bakis. Vi har plöjt igenom massa film, kollat på The Voice Sverige o sen även börjat följa min hjälte Bear Grylls. Han är den absolut ballaste människan på jorden, utan tvekan. Överlever i diverse marker med inte mycket mer än de han har på sig o ett eldstål, man blir så sjukt imponerad o taggad av honom.
Idag skulle jag åkt o solat efter jobbet o sen ner till gymmet för att köra box som jag längtat efter så sjukt mycket, dock på eftermiddagen började jag känna mig dålig. Tror att jag fått en släng av urinvägsinfektion o de skulle inte förvåna mig då jag kan få de av o bara tänka på det. Jag har varken lust eller tid till att va hemma o när man mår såhär så har man ingen större lust o ta sig in till jobbet, men eftersom att jag bor i ett jävla bajsland med bajsregler så måste man in till jobbet för att få läkarintyg, annars kan man inte va sjuk. Kan kan man, men då utan betalt o de blir ett jäkla liv med arbetsgivaren. Får se hur de känns imorgon, just nu skulle jag vilja hugga av mig underkroppen.
Medans jag legat här inne i sängen så har älsklingen haft ett ryck för sig, storstädat o möblerat om i vardagsrummet, den token! Kommer förmodligen beordra honom att ställa tillbaka allt men haha. Får gå ut o kika på det nu, måste få i mig någon mat också.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Eve

Skickar över lite kärlek till dig <3

2012-01-30 @ 19:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0