2012

Den här gången blev de visst en lång paus från skrivandet, o jag vet egentligen inte riktigt varför. Jag åkte till Sverige på semester o egentligen har det hänt massa saker som jag kunnat skriva om, bara de att lusten saknats. Dock verkar det som jag har några trogna läsare som inte gett upp, jag vet inte riktigt vilka ni är allihopa, men kul att ni stannat kvar. Ber om ursäkt till er o nu ska jag försöka uppdatera kontinuerligt igen. (Har ju ny fresh design nu också, så då känns de roligare på något sätt.)
Det var en skön semester, blev mycket vila vilket var behövligt. Hade hoppats på att jag skulle komma tillbaka till jobbet med superenergi, så är dock inte fallet, men det verkar som att det håller på att lugna ner sig iaf o vi har fått mer folk till kontot. Förhoppningsvis kanske det känns bättre om ett tag, nu känns de iaf som att oddsen är med mig.
Året har startat bra, jag o Rasmus har börjat på gym o jag har fruktansvärt stor motivation o känner mig sjukt taggad. Det har blivit 2-3 pass i veckan minst. Har även börjat tänka på kosten. Inga kolhydrater o försöker hålla mig ifrån socker helt o hållet. Kan dock erkänna att jag har fuskat lite på helgen, men det har jag tillåtit mig själv, det handlar om så pass lite så att jag känt att de vart okej. Det handlar om att tävla mot sig själv o tidigare har det slinkit ner både de ena o de andra på vardagar o att jag kunnat bryta den vanan är jag tillräckligt stolt över. Förhoppningsvis kommer det bli ännu lättare ju längre tiden går.
Jag o Rasmus pratade om att åka till Egypten redan i slutet på november o tänkte bokat redan i december men vi bestämde oss för att vänta. Samma dag som jag kom tillbaka till jobbet efter semestern ansökte jag om ledigt 1-8 mars. I torsdags bokade vi resan o semestern är approvad! Resan hade dessutom gått ner i pris med 200 euro vilket gynnade. Vi ska åka till Sharm el sheikh, Nabq bay till ett all inklusive hotell. 5 ½ vecka tills vi åker o jag längtar så jag spricker!
Nu är det läggdags men jag ska försöka återkomma imorgon!
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0