tjo


Jag vill bara vara typiskt svensk o börja med att utrycka min missnöjdhet över vädret! Om det ska va såhär kallt på mornarna som det var idag (typ frost o bitande kyla så de kändes som mitt i november) så undrar jag bannemig hur de kommer bli när det är vinter på riktigt! Fy fabian säger jag bara! Jag hade velat burra in mig i en dunjacka imorse. Tycker det är himla märkligt att dagsprognosen dock visar 21 grader och en STOR sol. Ena sekunden så kallt så man får köldskador, andra sekunden strålande sol, tredje sekunden översvämmning av regnskurar.. Vad är det här för sommar egentligen?

I övrigt går tiden väldigt sakta, jag vet hur det kommer bli men inte fullt ut, o jag kan fortfarande inte skrika ut allt som jag vill skrika ut. Tålamod, som Staffan Olsson brukar säga!

Kulturkalaset är i full gång i Göteborg, det började igår o håller på fram till söndag. Igår spelade Melissa Horn och Timbuktu på Götaplatsen, jag o Rasmus skulle gått o kollat men som de pensionärer som vi är så tyckte vi att de blev för sent. De skulle faktiskt inte slutat förrän halv tolv! Idag spelar dock Den Svenska Björnstammen, o de är favoriter hos mig, så jag vill verkligen gå dit o kolla. Även Nationalteaterns Rockorkester. Får se hur vi känner ikväll! Först upp på schemat efter jobbet är löpning i Slottsskogen! Det går framåt med min träning!  9 dagar på diet och utan socker dessutom. Känner inte dirket något sug heller faktiskt. Hoppas jag fortsätta i samma tempo. Jag har ett mål, o denna gången ska jag lyckas!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0