nerd


Tjoho. Diskussionen är pågående och jag väntar på svar.. (o har många frågor), mer än så kan jag inte säga i dagsläget.

I onsdags blev de ännu en runda runt slottsskogen. Jag o Rasmus skulle tagit oss ut igår igen efter jobbet men Way Out West har gjort sitt kan man säga. Fy bubblan vad folk det är överallt i stan, o speciellt i slottsskogen eftersom de är där festivalen håller till. Ingen större lust att trängas bland dessa människor frivilligt. Kanske kan ta oss ut på lördagmorgon om vi har tur, då borde folket sova kan man tycka.

Såg ni handbollen i onsdags?! Jävlar vilken match! Fy fan vad pepp o nervös jag va! Så vann de bannemig över EM-mästarna Danmark! Mot medalj! Wiho! Man ju blir ju helt klart stolt Skövde-bo med den suvärena målvaktsinsatsen. Ikväll spelar de igen, o jag längtar faktiskt lite. Hoppas, hoppas, hoppas att de går bra!

Jag är även nybliven fantast av friidrott. Jag säger bara BOLT, vilken man! Jag blev nästan tårögd igår när vi kollade på 200 m-finalen o de tre jamaicanerna Bolt, Blake o Weir tog sig upp på pallen. Jag fattar bara inte varför Bolt avslutar med jogg, hade ju vart kul o se han slå ännu ett WR. Jag tror älskling är stolt över mig.

PUSSAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0