the end of an era


Igår fick jag allt klart! Idag skulle bli min sista arbetsdag på VGR IT. Idag sitter jag här! Kan inte förstå att jag faktiskt ska börja läsa på måndag! TRE ÅR i skolan väntar! Fy fabian vad jag är taggad! Äntligen ska jag utbilda mig o känna att jag faktiskt gör något värt med tiden av mitt liv. Om tre år kommer jag faktiskt kunna arbeta med någonting som jag känner att jag vill göra, något spännande o utmanande. Jag är så fruktansvärt pirrig i kroppen när jag skriver det här. Allt känns overkligt! Samtidigt är jag lite ledsen över att lämna det härliga gänget på jobbet, fruktansvärt gulliga människor jag lärt känna. Det har varit en kort, men jättebra tid! Låter kanske konstigt att man kan känna såhär, men fy fabian vad länge jag har känt att jag velat komma till den här punkten. Jag känner inget annat än härlighet just nu!

Ikväll ska jag o Ralleballe mysa till det ordentligt med havskräftor. räkor, kantarellkrustader o ett gott vittvin. FY FAN VAD MUMS! Det har vattnat sig i munnen hela dagen! Längtar som fan rent ut sagt!



Kolla sötaste arbetskompisarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0