time passes slowly


När jag satt på jobbet igår kände jag bara att jag blev sämre o sämre, jag bestämde mig för att requesta semester för den sista halvtimman så jag kunde åka hem. Fick den approvad o hem for jag! Trodde först att jag hade blivit magsjuk, men som tur var så höll det bara i sig under kvällens gång. Är visserligen lite öm i magen idag men inte alls samma illamående o magsjukesymtom, känns även som jag har lite feber. Förmodligen är det inget allvarligt iaf o skönt att man kan jobba idag iaf så man inte förlorar några pengar.

Jag hatar när veckorna går så långsamt! Det är verkligen bara tisdag idag o det är en evighet kvar till helg. Förmodligen tar de så lång tid för att jag längtar så mycket. Den kommande helgen är den första helgen på en hel månad som jag o Rasmus bara kan gå hem på fredagseftermiddagen o dega i soffan tills söndagkväll om vi vill, heeelt ensamma. April ska bli en månad i lugnets tecken. Ska försöka komma igång med träningen igen också, det kommer dock inte bli det lättaste projektet, jag känner ju mig själv. Jag har en tendens att bli alldeles förslappad, o när jag vant mig vid att vara soffpotatis krävs det otroligt mycket för att brya den vanan.

Jag fryyyser! Sitter inomhus med tjocktröja, skinnjacka, jeansväst o tjockhalsduk. Det är lite synd om mig. 

Har inget mer o säga just nu,

Puss o Kram

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0