Halloweenbakis

Vaknade till för drygt en timma sedan, jag kunde inte avgöra om jag ville fortsätta sova eller om jag var tvungen att gå upp. Fy farao vad dåligt jag mådde.
Katta kom till mig igår vid halv två, då vandrade vi ut på stan i jakt på en Halloweenkostym. Så klart alltid ute i sista sekund. Vi gick till Jervis först men hittade ingenting, Katta kom som tur va på att de ligger en Fun Shop uppe på södra sidan, vid Grafton St, som har mycket peruker o utklädnadsgrejor. Vi styrde dit och mycket riktigt så hade de massor till Halloween. Tyvärr var vi inte ensamma om att vilja gå dit så vi fick köa i en kvart för att komma in först. Vi hittade var sin dräkt, jag Rödluvan och Katta Wonder Woman.
Vi gick sedan hem till mig o gjorde oss i ordning, drack en öl o tjöta skit. Vid sjutiden begav vi oss till Amanda o Bex. Vi blev ett litet gäng o vi hamnade till slut på Howl At The Moon, som hade Halloweentema.
Senare på kvällen åkte jag, Katta, Amanda, Karin, Ted o Johan o mötte upp Cesar o Jens o C/O. De befann sig i Tempel Bar för de hade inte fått komma in på Howl At The Moon.
Vi gick in på The Kitchen, där dansade vi loss som hejsan. De jag längtade mest efter hela kvällen var mat från McDonadl's o när vi äntligen hade klubbat färdigt fick jag som jag ville.
Katta var på hugget o vägrade låta mig gå hem, trots en kraftig fylla o en trötthet som bara blev större. Vi följde med hem till jens på efterfest, o de ångrar jag inte för vi hade sjukt kul. Martin o Johan spelade gitarr o vi andra tog ton. Allsång på morgonkvisten är inte dumt.
Efter ett tag pallade jag inte trycker mer o råkade slumra till en stund, vid sex väckte Katta mig så då gick vi hem.
Nu har jag repat mig lite trots allt. Gjorde pannkakor till frukost, så de har jag ätit med jordgubbsylt o en kopp te. Myst i sängen o kollat på Mamma Mia!, som är så himla bra.
Rasmus kommer hem inatt o jag längtar efter honom. Jag vill att tiden ska gå jättefort samtidigt som jag har ångest för att jag inte vill gå till jobbet imorgon.
Tror jag ska slumra till lite igen eller kolla på en till film kanske.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0