Friday I'm in love

Äntligen fredag! Fy farao vad gött!
Nyss hemkommen från jobbet. Halloween i helgen ju så idag har de varit riktig maskerad på jobbet. Jag kom dit som icke utklädd och fick en utskällning direkt. Jag hade dock på mig randigt så Amanda o Maria tyckte att jag skulle passa som mimartist, så jag fick väl gott ställa upp, så sminkad blev jag.
Detta började dock klia på eftermiddagen så jag orkade inte ha kvar det, i ren panik tväddade jag bort det och efteråt kom jag på att jag inte hunnit ta någon bild.
Rebecca var utklädd till döden/liemannen, skitäcklig var hon. Jag satt vid min desk o så kändes de som att någon stod jättenära o stirrade på mig, o när jag vände på huvudet var hon tio cm ifrån mig o jag stirrade rätt in i det där jäkla ansiktet som hon målat på. Jag hoppade ju en meter! Tur att jag inte satt i samtal med kund haha.
Nu ska jag till Amanda o Bex, vi ska mysa ikväll med film o tjejsnack.
Nu ringde Amanda, hon är redan klar på gymmet så vi ska ta sällskap hem till dem.
Hörs imorgon! Nu blir de snabba ryck!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0