kul höst

Det är skönt med lugna helger, man känner sig utvilad o någorlunda på topp. I fredags var de hemmakväll med Idol, det var skönt. Igår gick jag en sväng på stan på dagen, skulle bara kolla lite men de slutade nog med att jag handlade grejer för ungefär 200 eurosar, oops! Fast till mitt försvar var det saker jag har kollat på o saker som jag verkligen behövde. Det blev ett par skor, lite basic kläder o smink.
Fick bästa starten på morgonen igår, skype med världens bästa Anna i två timmar! Jag saknar mina tjejer så fruktansvärt mycket.
För ett par veckor sedan gick jag in på Boots, såg att de hade rea på hårfärg, två för 10 o jag kunde ju inte motstå. Dock hade de inte den hårfärgen jag brukar färga med, så jag tog en annan sort. Råkade visst bli mörk. Så typsikt mig! Ibland hinner jag färga håret på två sekunder utan o tänka o sen efteråt så vet jag knappt vad som hände. Jag fick någon mellanfärg mellan brunt o blondt o jag har sett förjävlig ut i håret, men jag har ändå gått med det för jag har vart kluven på om jag ville gå tillbaka till blondt eller kanske pröva på brunt ett tag. Igår bestämde jag mig för o färga håret ljust igen, eftersom jag är så kluven så tänkte jag att det är ju lättare att gå från ljust till mörkt än tvärt om utifall att jag skulle ändra mig. Färgade då håret igårkväll o de blev ingen som helst skillnad! Är detta ett tecken på att jag ska gå på mörkt? Eller ska jag köpa en ljusare färg o pröva med? Jisses vad svårt!! Nu önskar jag att jag hade någon som sa åt mig vad jag ska göra.
Idag är en sån där underbar höstdag, solen skiner, knallblå himmel o lite lagom kallt. Jag skulle vilja gå ut o gå en
promenad o sedan sätta mig på puben, äta dagens soppa o dricka en Guinness, inte så kul o göra de själv dock. Så här inne sitter man i sängen o kollar ut på de fina vädret, dricker en kopp te o äter en yogurt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0