Hets i min skalle

Äntligen fredag eftermiddag vilket betyder HELG! Fy satan vad gött de ska bli o va ledig i två hela dagar!

Vill inte ens tänka på måndag för fy satan vilket helvete de kommer bli, så understaffed som vi är. Hets.

Jobbet tar fan kol på mig, lever med en undermedveten stress, känner att magen börjat krångla igen, inte bra. Jag försöker verkligen att inte stressa o försöka ta det som de kommer men de är som att jag stressar inombords oavsett jag vill eller inte. Flera dagar i rad nu när jag försöker sova eller sover kommer jag på mig själv med att tänka på saker som jag måste hinna med o göra på jobbet, eller så drömmer jag om det. För ett tag sedan så tog jag en nap när jag kom hem från jobbet, efter ett tag skulle Rasmus väcka mig o då kommer jag på mig själv med att säga till honom "Jag har redan skickat den till eran kö", då drömde jag om ett jätteviktigt ärende som en kund felanmält som var hög prio på, som jag hade skickar till resolver. Ja Gud alltså. Jobbet cirkulerar i mitt huvud 24/7. Vad ska jag göra för att lugna ner mig?

Vill ju så gärna lära mig allt nytt jag sk kunna också, vill inte att agenterna sk tycka att jag är kass, men jag känner inte att jag får tid till det. Hoppas innerligt det lugnar ner sig snart, så man kan få lite ro.

Ikväll blir det mys! Tacos o idol, sen en bra film hoppas jag! Har ni något förslag?

Nu vila en liten stund först o snossa på älskling.

Puss o Kramar


Kommentarer
Postat av: Marcus

Elin, du är inte det minsta kass! Ingen av dom andra veteranerna hade klarat av det du gör nu... Och jag vet själv hur det är med att ha jobbet i huvudet 24/7 men det har börjat släppa nu. Vet inte hur jag gjorde men tror bara jag släppte allt och sa till mig själv att göra mitt bästa.

2011-11-26 @ 14:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0