Deadly words


Rasmus slutade tre igår o jag gick på stan direkt efter jobbet igår för att fixa o dona. När jag kom hem vid halv sju o då ligger han o sover. I mitt pmshuvud var det underförstått att han skulle ha diskat o börjat med maten för att han var hemma så tidigt, därför blev jag ju lagom irriterad o klampade in utan o knappt säga hej o började med disken. Han undrade ju givetvis vad det var som var fel o jag svarade så klart "ingenting". Efter ett tag kom han fram o skulle börja med maten var på jag svarade, "det är lungt, jag gör det här". Han ville iaf börja o jag gick därifrån o sa tyst för mig själv "whatever".


Haha så jävla bra! Den killen som har kommit på det här är ju bara för smart. Jag skrattade som tusan när Carro skickade den här till mig idag.




Girl Power.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0