Crazy, Stupid, Love


Lunchtime på jobbet, har käkat kyckling, ris o currysås som vi lagade igår, så mumsigt så!

Är jättetrött idag även fast vi gick o la oss relativt tidigt igår. Kan inte förstå hur man kan va så trött hela tiden. Längtar så jävla enormt till helgen! Då ska jag bara vila upp mig, blir ingen utgång över huvud taget, ska försöka spara pengar. Vi ska även försöka ta oss till Dublin Zoo, mysigt med sånt där. Hoppas det blir najs väder o inte massa regn.

Härligt att man får ut 45 euro extra för den övertiden man slet med förra veckan, de är ju ett skämt, haha! Hoppas de genererar lite mer på nästa lön då jag faktiskt jobbade ett par timmar på en söndag.

Kollade på en av de bästa filmerna jag sett i mitt liv igår, Crazy, Stupid, Love. Se den! Så sjuukt bra! Handlar så klart om kärlek, o vem älskar inte kärleksfilmer?

Ryan Gosling är ju inte liiie snygg heller!

 

I förrgår pratade jag i telefon med min kära Lidberg, o de var längesedan vi hördes sist kan jag säga! Det var hur kul som helst! I jul när jag kommer hem o vi träffas har vi inte setts på ungefär ett år, hur fan är  det möjligt? Hann även med ett litet samtal med pittikorfen <3

Snart är det Fihndus tur, bara vi kan sluta ringa om varandra!

 

Hoppas de här två sista timmarna på jobbet går fooort! Nu vill jag hem o slappa!

 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0