Raggartös? Neheeerå


Idag är det tibrocruisingen! Jag sitter fast i Irland, o här finns de inte en raggarbil så långt ögat kan nå!

Fick sådan fruktansvärd längtan hem till sommaren o solen när jag satt o tänkte på det. Började titta på massa cruisingklipp på youtube, o då blev ju längtan inte mindre kan jag lova. Saknar stämningen o allt! Började helt seriöst fundera på om jag skulle stanna kvar i Sverige o åka hem på måndagen den 11e juli ist, för att kunna åka på Power Meet. Fixar Marie en bil, o vi kan åka upp en tjejbil, så lovar jag att jag ska göra det.

Ge mig, sommar, Sverige, brummande bilar, avgaser o Öl!

 



Kommentarer
Postat av: Kim

Hehe du kan ta elin ur sverige men aldrig raggarn ur elin ;) hehe

2011-06-03 @ 10:09:22
Postat av: Elin

hahaha

2011-06-03 @ 15:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0