Nöjd


Tack vare att de var så lugnt igår på jobbet fick jag ta ut semster så jag slutade vid tolv. Åkte in till stan o mötte upp Carolina, vi gick o käka lunch på Eddie Rockets, o efter det visade jag henne andra sidan av stan. Tog med henne upp mot Grafton Street o Stephens Green. Vi gick lös som vildar där uppe! Shoppingbegäret slog över totalt! Fast jag tyckte jag var värd det, fick ju trots allt pengar i julklapp o för dem är de väl meningen att man ska göra något för sig själv? Jag gick in på Barrots prövade mina älskade Dr Martens som jag trånat efter i hundra år, o sa bestämt "I'll take them!", o där var jag 110 euro fattigare men ett par skor o en hel drös med lycka rikare.

Fina va?



Köpte även grymt snygga smycken, en kjol, tights, tröja o lite skit. Gött!

Ska färga håret mitt ikväll tror jag, vet i tusan hur de kommer bli, ska göra lite annourlunda nämligen. Spännande!

Imorgon funderar vi på o gå på tivoli. Hoppas de har sockervadd, o hoppas de blir en solig dag. Fan vad mysigt liksom!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: eve

Fan vad kul Elin! Bara så du vet följer jag bloggen även fast jag inte kommenterar så flitigt.. saknar dig!!

2011-01-08 @ 00:55:25
Postat av: Elin

Vad roligt :) Kommentera mera! Saknar dig min pärla!

2011-01-10 @ 14:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0