skövde del 2

Det har verkligen varit underbart att vara hemma o hälsa på, men jag känner att det är nog nu. Den här stan är fylld med alldeles för mycket, o jag är inte klar med mig själv än, inte på långa vägar.
I fredagas gick jag o tjejerna runt på stan hela dagen lång o shoppade massor. Hälsade även på Sarah o hennes bebismage, var himla roligt o träffa henne, kan inte förstå att det snart är dags.
På kvällen gick vi till Glädje för o ta några öl, jag, Pitti, Anna, Carro o Hanna. Några öl slutade som vanligt i några fler o jag var inte i säng förrän tidigt på morgonkvisten. Blev ett par timmar sovandes sen var de upp o hoppa igen för att utnyttja dagen o hinna träffa så många som möjligt.
Drog ut till Anton vid tvåtiden o det var så himla kul att träffa han igen. Följde även med han till Anna för o säga hej. Tänker på dig Anna, bara så du vet.
Efter jag kommit hem o gjort mig i ordning så kom brudarna o plockade upp mig så åkte vi hem till Annsy för o förfesta. Älskar o va i deras sällskap! Älskar dem.
Vänsternäven spelade nere på Slugpit så dit drog jag o Carro. Hade turen o träffa massa goa människor där också som jag saknat massor. Vid ett-tiden tog vi taxi upp till stan igen o mötte upp resten av brudarna på Glädje. Det blev fyllekäk på MceDonk o sen fick jag o Linda skjuts hem av hennes föräldrar.
När mamma väckte mig imorse så var jag inte piggers tös. Fy fan vad trött o bakis man blir efter två dagars festande minus en jävla massa sömn.
Följde iaf med mamma o pappa till Farmor o sa hej. Stannade även till på Coop o köpte med mig lite svenska läckerheter som jag  ska ha med tillbaka till Irland. Sen slappade jag hos syster en sväng.
Efter det åkte jag ut till Kim en sväng, hann även säga hej då till Anton en gång till o självklart avslutade jag kvällen hos dem jag diggar mest, mina tjejor!
Nu är klockan alldeles för mycket o jag borde slocknat för länge sedan, men som vanligt så blir de aldrig som man tänkt sig. Har miljoner tankar i min skalle. Vet inte vart jag ska börja o handskas med dem men de kanske kommer med tiden.
Längtar hem lite faktiskt.
Jag vill tillängna det här inlägget till några som betyder mest i hela världen, mamma o pappa.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0