3 dagar


Bäst för mig att jag skriver ett inlägg i bloggen då jag fått skäll om att jag blivit för lat! Måste bara påpeka att jag fortfarande inte har internet hemma i lägenheten då vi vart för lata för att fixa till det. Så de flesta inläggen får jag skriva på jobbet om jag inte råkar ha vägarna förbi någon vänlig själ som man kan låna dator o internet av.

Ja vad har hänt sedan sist?

I fredags var vi på housewarming-party hos Mattias. Det var en trevlig fest. Vi skulle ut på stan, men så stort gäng som vi var så hamnade vi i tre olika taxibilar. Min taxi förvillade bort sig o det slutade med att jag, Cesar, Katta o Johan vandrade runt i Temple Bar helt ensamma. Efter en kort sväng inne på Fitzsimons hade Katta tappat bort sin plånka som innehöll svensk bankomatkort, irländskt bankomatkort och 80 euro, o jag var mer rund om fötterna än någonsin så en hemgång kändes som det enda alternativet.

Lördagen gjorde jag o Cesar de vi är bäst på, slappade heeela dagen lång o åt massa gott. Kollade faktiskt på en superbra film som heter Cemetery Junction. Värd att se! Beställde hem thaimat gjorde vi också o köpte massa godis o choklad o chips. Bara flötade.

I söndags hängde jag o Katta en stund, det var längesedan det bara var hon o jag! Det var najs!

Nu är det bara tisdag o onsdag kvar på jobbet för den här veckan, hur gött är inte det då?

På torsdag är det jag, Katta o Isen som drar hem till Sverige! Nästan så att jag räknar timmar nu! Det ska verkligen bli så himla kul!!! Köttgryta, Falukorv, Kebabpizza, Hushållsost, Oboy... HÄR KOMMER JAG!!!

Vill ni träffa mig får ni boka tid! Hör av er! Kommer ha mitt svenska nummer så fort jag landat, borde väl vara en sisådär runt ett-tiden på torsdag!

PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0