1 jävla fucking dagjävel


DILEMMA - Bästa filmen på länge! Den var jag, Dino o Saman o kollade på i måndags. Innehöll allt! En snygg kille - Zip (Channing Tatum), en Dodge, bra budskap o en jävla massa humor. Se, se, se!



1 dag kvar, om 24 timmar landar jag i Norge, tre timmar till o jag borde vara i Göteborg! Så jäkla kul ska de bli, jag längtar något otroligt! Första gången på 4 månader som jag sätter min fot i Skövde! Spännande, läskigt o roligt på samma gång. Finns mycket där jag älskar o saknar men också mycket där som jag älskar att va ifrån.



Do you have some sort of radar? Carrie might be happy - it's time to sweep in and shit all over it? Det säger Carrie till Big. Ibland undrar jag detsamma om dig.

Nu ska jag gå o äta lunch.

Hej då!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0