så kan de va


Då var de fredag! Fan vad gött att den här veckan snart är slut, jag som varit så fruktansvärt trött. Imorgon är de jag som ska sova ut riktigt ordentligt iaf!

Sen blir de nog promenad med Rasmus, förmodligen i Pheonixpark igen. Jag har nämligen hakat på Maria, fast en mildare variant av henens diet. Sallad varje dag till middag, frukt o sen äter jag bara grovt bröd till frukost. Nu får de va slut på onyttigheter! Räcker med de där pintsen man drar i sig!

Ikväll är de teamnight, funderar på o hänga med, bowla o käka i blanch. Faktiskt sugen på att hitta på något. Imorgon pratade jag o Katta om utgång på South Williams, de var ett tag sen nu.

Varför kan inte saker o ting bara flyta på? Det ska alltid vara något. Varför måste folk ha så mycket funderingar o tankar? När man för en gång skull trivs med att bara va då ska de va fel på det också. Är de så fel o bara göra det man trivs med för stunden?

Idag springer jag runt som ett fnask på IBM, mina shorts är alldeles för korta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0