Lördag o popcorn.

Lördag kväll. Sitter här i sängen fullt påklädd under täcket med värmen på högsta för att inte frysa ihjäl. Tack Irland för er sköna isolering.
Igår blev det inte mycket gjort, somnade som en stock när klockan var 17.00, vaknade upp vid 23.00, gick o borsta tänderna o sen slocknade jag igen o vaknade imorse. Har jag någon gång nämnt att jag är helt slut? Jag tror det va.
Ja jösses alltså. Vid halv tio kom Amanda, Bex o Marcus o hämtade mig med taxi. En sväng till jobbet stod på schemat. Jobba, jobba o jobba. Käkade pizza till lunch gjorde vi, o som vanligt när man beställer pizza till ett stort gäng så failar det, o framför allt när man beställer från Apache. Fick en del gjort på jobbet o kom hem vid fyra-tiden, har vilat lite så klart. Ska kolla på ett par filmer nu tänkte jag. Anton fick äntligen tag i mig idag också. Skönt o prata lite.
Hur svårt ska de va för vissa o sätta sig in i en omvänd situation? Tänk om det var tvärt om. Jag förstår inte.
Om tre hela dagar (TVÅ arbetsdagar) är det jag som är hemma i Sverige-landet, då jäklar ska jag va upptagen med mina älskade 24/7. Jag längtar så fucking jävla asmycket.
Puss o Kram, later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0