long time no see

Jaa det var längesedan! Bla bla blaa.. tänker inte ens börja älta eller börja klaga. Det är så sjukt fucking mycket att göra på jobbet , så jag gör inget annat. Lever, äter, andas o sover jobb! Sjukt är det o jag hoppas innerligt att det blir bättre efter januari, annars vet jag inte vad jag gör. Just nu räknar jag bara ned dagarna till semestern! Det är så mina dagar flyter på, jag ser ett ljus. Nu är det 8 arbetsdagar kvar, sen sitter jag på flyget mot Götlabörg! Hur gött är inte det då?! Myspys med farsgubben o mor min över jul, o träffa alla underbara! Imorgon fyller älsklingen år, vi ska faktiskt bara vara hemma han o jag, o myspysa de är klart! Jag har köpt paket, men han vet inte vad (om han inte har snokat reda på det dvs) o jag tänker inte skriva vad här heller, för då blir det ingen överraskning. Annars blir det lugna pucks i helgen som kommer, lite julshopping ska vi hinna med. Måste fixa lite julklappar o sen när man ändå är på stan kanske man kan hitta något fint till sig själv. Hålla i pengarna vare ja! Nej fy tusan vad bortskämd jag är, ligger här i soffan o tittar på medans maten blir gjord. Jag vet inte ens vad jag får till kvällsmat idag ännu för de skulle bli en överraskning! Jag hoppas på något gött iaf, för hungrig är jag. Får bli ett seriöst inlägg någon annan dag om allt som är seriöst, men jag har faktiskt ingen ork, som sagt heelt slut. Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0