What a beautiful day


Igår slutade de med att jag, Pitti o Lotta skulle gå ner o kika in de nya stället Silver, men eftersom de var minnenas så kom inte jag o Pitti in, jävla knepigt. Ibland så spelar de ingen roll o ibland spelar de jättemycket roll. Håll samma regler jämt!
Lotta gick hem o jag o Pitti gick till Husaren för o kika läget där. Fy fan för fredagar i Skövde säger jag bara! Vilken jävla skit! Igår insåg jag verkligen att jag har fattat rätt beslut! Ta mig härifrån snarast! Kändes så jävla sorgligt när man kolla på allt folk, är de här de bästa ni kan göra med era liv? Ja men stanna då här o ruttna bort, varsågod! Jag ska iaf ut o uppleva världen, Dublin är bara början! Man kan inte längta mer än vad jag gör nu, känns så fruktansvärt spännande!

Idag blir de dock en utekväll igen, men i mina bästetjejers sällskap. Då kan de inte sluta annat än bra! Både Linnéa o Pitti är hemma från Oslo o Eve o Linda ska också ut o svänga på galoscherna! Synd att älsklingsanna ligger hemma o är sjuk bara.

I vanliga fall hade jag slutat om tjugo minuter men något arsle där ute har kommit på att de är för lite shoppingtid på helgerna så vi håller öppet en timma längre. Hallå?! Vart är ni shoppinggalna människor som bara måste handla mellan sjutton o arton en lördageftermiddag/kväll? Jag förstår fan inte poängen!


Jag är glad idag måste jag bara inflika, du gör mig glad. pirr pirr


Tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0