Underbara torsdag

Vilken bra dag på många sätt o vis! Fick ringa mitt första samtal på jobbet, visserligen till en kund som redan hade ett ärende, men ändå. Känns bra att ha prövat på. Efter jobbet gick vi o kolla på två lägenheter i Smithfield, smithfield village. Bestämde oss för att vi vill ha en utav dem, o de verkar som att vi får den. Ska dit o lämna arbetsintyg o bankpapper imorgon, så håll tummarna! Ett sovrum, vardagsrum, kök o toa. Jättemysig i ett bra område. Skönt med en helt egen lägenhet! 750 € i månaden delat på två, heeeelt okej mitt i Dublin. Inte nog med detta så är de lönetorsdag! Vilket innebar att jag kunde hämta ut min första lön, så jag o Katta gick i shoppa en del på stan, så nu är den lönen nästan slut, haha. Fast jag tycker att jag är värt det! Har tröttnat rätt jävla hårt på de 20 kg jag hade med mig från Sverige o jag kommer inte kunna hämta mer förrän nästa år. Köpte två par pumps, ett par gråa o ett par i leopard, såå snygga! Köpte även en längre stickad tröja o en top i zebra. Massa smycken också! Imorgon efter jobbet blir de fest hemma hos Bex o Amanda, ska bli riktigt kul! Hoppas på en kanonkväll! Nu ska jag krypa till kojs, dags att gå upp snart. Phu! Natti natti, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0