Sleep well

En liten snabbis innan jag ska sova.. Börjar ju sju på morgonen vilket innebär grymt tidiga morgnar, o sånt har inte jag sysslat med sen drygt fyra tillbaka. Får gå upp vid fem - halv sex då jag måste gå till bussen vid tio över sex. De är riktigt jobbigt måste jag säga, jag är absolut ingen morgonmänniska! Jag har tyckt att de vart jobbigt att börja kvart i tio i tre år, o nu skulle de va rena sovmorgonen! De känns fortfarande bra iaf! Efter jobbet gick jag o Katarina o käka på BK o gick en sväng på stan. Fy fan i helvete vad snygga grejer jag hittade. Hatar att inte kunna shoppa ALLT man vill ha! Var hemma vid sju, då hade jag o mamma bestämt att vi skulle skypa, o fick prata med pappsen också. Slitkul! Skype är riktigt bra! Vi har fått två roomies, två tjejer från Sverige men som bott i Oslo i sju respektive fyra år. Riktigt sköna så dem har jag umgåtts med ikväll o tjötat massa skit. De skulle ut o göra staden idag. Synd att de bar stannar till lördag dag. Nepp nu går ögera i kors så nu de är dags att somna in för dagen! Får höras mer imorgon. Nighty, love

Kommentarer
Postat av: eve

Jag vill också vara med dig och bara tjööta och dricka vin typ!! Vill verkligen komma och hälsa på! PUSS

2010-11-14 @ 00:29:16
Postat av: Elin

Jag vill verkligen att du ska komma o hälsa på! Jag kommer inte komma hem på hela året :( saknar dig massa! <3

2010-11-14 @ 22:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0