Satisfied

Jag trodde inte man kunde känna sånt här lugn o sådan här lycka. Jag trivs, för första gången på väldigt länge. Satisfied, det är rätt ord. Jobbet flyter på, hänger med en hel del nu, sitter än så länge o medlyssnar men har faktiskt prövat på o logga lite ärenden på datorn. Känns bra, känns bra. Är nästan lite excited över att få min dator o telefon, så att jag kan börja jobba på riktigt, o ta emot egna samtal. Efter jobbet igår gick jag o Katta på stan o kollade lite i butikerna, vilket är livsfarligt. Har nästan helt hundra bestämt mig för att köpa ett par Dr Martens! Velat ha så jävla länge o nu kan jag nog inte stå emot längre. Är ju lön på torsdag, ska fundera tills dess iaf. Efter kulturen på stan hamnade vi så klart på puben, 3 CROWN ALLEY den här gången, inne i tempelbarområdet. Mötte upp Marie, Hampus o hans kompis o Elina o hennes dansk. Var riktigt trevligt o de slutade som vanligt flera öl o timmar senare än vad de borde. Idag har jag o Marie vart o tittat på en lägenhet i christchurch, ganska mysig o relativt stor för att va 1bed appartment. Dock har vi hittat ett par i Smithfield, där jag helst vill bo, som vi ska försöka titta på i veckan innan vi gör något beslut. Imorgon har jag faktiskt lite sovmorgon för jag ska till banken innan jobbet o öppna upp ett bankkonto, o de öppnar inte förrän nio. Så skönt att slippa bli väckt av alarmet klockan fem! Nu är klockan ändå mycket så dags att somna! Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0