Hi, my name is fabulous.


Vilken helg! Den har vart fruktansvärt bra men jag är totalt förstörd både i kropp o knopp.
Fredagen slutade jag jobbet 19.15, efter det en sväng hem för o äta lite mat (skippade mathäftet i år trots allt) sen skynda sig iväg på cykel till Sleifen där vi skulle förfesta. Skulle bara vart några stycken men de slutade med att det blev en riktigt fest, kanonkul var det. Blev utgång på husaren så klart! Somnade väl vid 03.30 ca. 

Lördag morgon blev de upp o hoppa vid 9-tiden, sätta sig på cykeln o möta upp mamma o pappa i lägenheten för o flyttstäda. Hur kul var det när man led av världens huvudvärk o knappt kunde stå på benen tror ni? Fanns dock inget som kunde få mig o slippa undan. Vid tretiden var vi klara! Jäkla skönt att de är gjort nu o det känns faktiskt bara bra. Efter städningen blev de hem till sängen för o vila en pyttestund, sen var jag tvungen o göra mig iordning för en kväll på stan igen. Mötte upp Nea o Johanna på stan vid 20.30 ungefär, satte oss i husarentältet o drack lite bira. De käkade även älgburgaren o påstod att den var väldigt god. Gick sedan vidare till Harrys tält där vi drack lite mer bira o Johanna smakade räkmackan, som även den fick höga betyg. Vi kollade in de nya stället Glädje som har öppnat mittemot Voda, de gamla Vatra. Riktigt najs har de blivit, o go stämning var de där. Vi blev mer o mer partysugna så de slutade med att vi gick upp till Johanna för o dricka lite mer gott, sedan hamnade vi på Harrys/Bogrens. Jag o Nea vinglade därifrån vid 03.00 men inte tog kvällen slut där! Vi drog till meket o fick ett bra avslut på kvällen, synd att vi missade Kaross men de tar vi igen en annan gång, sömnen infann sig nog vid 04.35 skulle jag tro.

Söndag, började jobba 10.45, gick väl upp en sisådär 10.20. Var inte pigg någonstans! Fy! Mamma mötte mig efter att jag slutat 17.15, så gick vi en sväng o shoppade.
Som ni förstår har de vart ett späckat schema den här helgen, men lätt värt det!
Nu när jag sitter o skriver de här har jag svårt o hålla upp ögonen, men jag är för rastlös för o sova. Är ju faktiskt ledig imorgon, det blir första gången på 3-4 veckor som jag får sova ut huuur länge jag vill.

Nu ska jag ringa grodan o kolla vad som händer, kanske kan vi mysa. 

Arrivederci miei amici!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0