Redhead vs Blondie


Nu har jag precis tagit en superlång varm dusch. Det kan va så jäkla skönt o avslappnande ibland att man kan stå där hur länge som helst o bara va.

Anna har vart här ikväll o hjälpt mig med operation blond. Vi tar det sakta men säkert, vill ju gärna ha något hår kvar på huvudet när vi är klara. Det röda sitter som berget! Rött är svårt i vanliga fall men har man vart rödhårig i nästan tre år så sitter det in i minsta lilla cell vill jag lova. Har faktiskt bara gjort två avfärgningar o två blekningar än så länge sen i början på juni, så jag har nästan hållt fyra veckors mellanrum mellan varje behandling, vilket är ganska bra. Men jisses vad det sliter! Fast med bra hårprodukter så går de ju an. Diva hade ju 50 % på alla sina produkter i fredags, så jag passade på att fylla på lagret. Måste rekomendera Kérastase inpackning mot torrt hår, den är perfekt!



                                             Vad tycker ni då? Rött eller blondt?
                                                 


Ja om man skulle ta o gå o lägga sig kanske. Imorgon är en ny dag med arbete, sen är det bara en dag kvar till partyhelgen börjar. Är ju Backstagefestivalen i helgen! Live & Loud Festival 2010. Hur cooolt är inte det?!
Jag längtar iaf! Fest tre dagar i rad, det gillar vi!

Puss o Natti! 

 


Kommentarer
Postat av: Anonymous :)

Blondt känns som lite mera du :)

2010-09-01 @ 09:27:45
Postat av: Anonym

vem fan målar håret grönt då eller? :S

2010-09-03 @ 18:08:22
Postat av: Lina berghäll

Jag har testat en görbra inpackning som bara kostade 89 kr! I på kvällen, sov med handduk på huvudet o skölj pä morgonen så har man bäbishår sen!! Ska kolla upp vad den hette :) kram!!

2010-09-10 @ 15:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0