Foodfestival


Här står jag på jobbet o önskar att tiden tickade på lite fortare, men de är inte ofta den gör de när man arbetar i en urbutik. Man har ju koll på tiden mest hela tiden om man säger så.

Idag börjar alltså den årliga matfestivalen som är Skövdes stora höjdpunkt på året. Blir nog så att vi vandrar dit en sväng iaf. Ska man köpa mathäfte eller inte? Jag gör det varenda jävla år men sen står jag där när festivalen är slut med alla matkuponger kvar, har aldrig tid eller orken att stå i kö för o äta. Sen är de ju det att de har ju så mycket gott att erbjuda.
Carro ville hemskt gärna köpa ett åkhäfte, galen i karuseller som hon är. haha
Jag tyckte vi var lite för gamla för att dricka öl o hänga på sandtorget o åka karusell, men är inte de egentligen en alldeles underbar kombination?
Matfestivalen -07 förfestade vi hos Eve o Petter o när vi kom ner till stan vet jag att vi bara skulle åka virvelvinden en gång. Jag vill minnas att vi tyckte de var så förbannat roligt så att vi nästan hängde där hela kvällen.
Så det får nog bli ett åk ikväll iaf!

Förresten, det är ingen som har lust att köra mig till Stockholm på lördag natt?
Har hittat en resa till Rhodos för 699.-
Eve, Pitti o Majsan är ju där nu o det vore så jäkla gött o åka dit en vecka! Rhodos är så fruktansvärt underbart. Vill ju se Peter o Niklas nya bar också.
Den får ni spana in: http://www.reslust.se/legends-rhodos-stad-28032/



Virvelvinden matfestivalen -07, så jäkla skoj! hahaha


Kommentarer
Postat av: eve och pitti

diiiit ska vi ikvall

2010-09-01 @ 18:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0