Fy sköen


Fy sköen vad det känns att leva!
Det är så mycket som händer runt omkring mig just nu o jag står inför så många val, val som jag kan påverka o val som jag inte kan göra så mycket åt. 
Ibland blir de så mycket så att jag mår illa. Så är det precis just nu.

Jag hatar hösten över lag, den är alltid så mörk, jag hamnar alltid i någon sorts depression då. Planerna såg annorluna ut de här året. Fan ta hösten. Är de orättvist o skylla allt på den? Det känns iaf lättast så.

Majsan den jävlen har flyttat till Kalmar nu. Hoppas du har det bra där nere din tok :)
Jag hatar att vi tjejer inte längre är samlade på en o samma plats! Ni minns väl hur det var förut? Älskar att tänka tillbaka på de tiderna då det alltid var vi. Pappa sa alltid det innan jag tog studenten, "det är nu ni kommer splittras, en del försvinner o en del kommer". Jag ville aldrig tro på det o nu står jag här 2 ½ år senare, hur många är vi kvar här nu? Lova att vi aldrig kommer tappa kontakten! Jag vill se oss om 10 - 15 år med våra galna familjer haha!



Världens bästa hoes!








Kommentarer
Postat av: Eve

Jag kommer aldrig släppa kontakten med er som finns kvar, de vet du :) PUSS

2009-10-07 @ 16:43:05
Postat av: Johanna

Inte jag heller :)

2009-10-07 @ 23:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0