Eyy


Fy tusan vad seg i hövvet jag är!

I fredags vart de party på Diceys med jobbet. Vi har ju raffle varje fredag o de pengarna som de tjänat ihop på detta anordnade de en fest för. Gratis dricka! Det var faktiskt kanontrevligt.

Hela helgen spenderade jag annars i viloläge. Faktiskt bara tagit de lugnt, vilket var välbehövligt.

Har inte mått så bra den senaste tiden, trött o magen har krånglat.

Igår hade jag sådan magknip så jag låg i fosterställning i fyra timmar utan att de gick över, tog massa värktabletter, duschade kokhett vatten, gick runt, jag till och med spydde utan att det gick över. Till slut somnade jag av utmattning vid tiotiden. Därav har jag inte orkat med speciellt mycket.

Hört att sommarn har kommit till Sverige! De säger att den även är på väg hit. Om man ska tro Metro så ska Irland få högsommar i juni o juli med 30 grader. Med all säkerhet kommer den inte hitta till Dublin för som de känns nu så är det typ vinter, iaf på morgonen. 

Jag ska berätta för er att det har blivit lite ändrade planer, 12e juni är det jag som börjar min resa hem till Sverige. Landar i Nyköping där Rasmus ska hämta mig, sedan sover vi i Eskilstuna över natten o åker hem till Skövde på måndagen den 13e. Rasmus åker förmodligen tillbaka till Eskilstuna på torsdagen eller fredagen då han måste tillbaka till Dublin den 19e. Jag själv kommer stanna i Sverigelandet ända tills 5e juli, då jag åker vidare till Oslo, där jag ska avsluta min semester för att sedan återvända till Dublin jag med.

Jag längtar o räknar dagarna tills jag får träffa er igen! 12 dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0