2 days to go..


Det var den fredagen, o så jävla bra var den! Idolmys hemma hos Eve i Lunden så klart. Jag, Majsan, Eve, Anna o Jennifer. Det bästa jag vet är o gossa i soffan med mina brudar. Efter de dunkade vi Flogging Molly så att jag skulle komma in i rätt stämning inför måndag, o om vi dansade o sjöng. Ja ibland undrar jag hur vi allihop kan ha fått samma skruv lös o hittat varandra. Men jag älskar't! Kul att Linda, Alexander o Ava hann titta förbi en sväng också så jag hann säga hej då till dem.
Vart tog jag vägen efter det tro? Jag kan säga som så att I'm in trouble but it feels like heaven..

Idag blir det jobb till 17.15, sen har Anna o Eve förmodligen övertalat mig o Majsan att partaja, så det blir nog utgång ikväll trots allt. Jag som hade sett fram emot en lugn helg, men vad fan, de är ju faktiskt min sista helg i Skövde.

"Moster" kommer hit sen så ska vi fixa med mitt abonnemang till telefonen. Vi ska skriva det på hennes företag, enda sättet för mig o minska konstnaden då jag är bunden i ett år till. Jag sparar ungegär 4000 kronor på det o det är ju inte fy skam. Kan ju inte använda det fullt ut då jag inte kommer att bo i Sverige, o jag kastar hellre 3000 än 7000 i sjön!

Nu ska jag äta lite frukost.

Vi hörs! Pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha, YOU ARE A BAD GIRL!!!

2010-10-09 @ 20:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0