tankar mitt i natten


Sitter här hemma i Frostasource. Borde försöka sova men det är svårt, mycket tankar o känslor just nu. Det är så obeskrivligt vilka underbara människor jag har i mitt liv o det är vid sådana här tillfällen när man ska va borta ifrån dem som man märker det. Jag kommer dö om du lämnar mig.. (Från Smala Sussie för er som inte vet) Längesedan jag grät så mycket som jag har gjort idag. Men jag gråter inte för att jag är ledsen för att jag ska åka utan för att jag inte kommer va i närheten utav dem jag älskar.

MEN det ska verkligen bli skönt o komma bort från allt ett tag. Mitt liv har varit som en dokhusåpa det senaste, eller kanske värre. Mycket drama, fast som egentligen bara jag vet om då jag vart huvudperson i detta trassel. Ett enda ord sammanfattar allt ganska bra, backstabbing. Man orkar inte med allt till slut o man blir psykiskt trött. Ett miljöombyte är precis vad jag känner för även om de är tufft. Det är nu eller aldrig, det är allt på ett kort. Nu ska jag leva mitt liv för mig o göra dom saker jag tror på. Jag ska leva mitt liv för mig. 

Irland, snart kommer vi! Om åtta timmar är vi på väg mot ett nytt kapitel i mitt liv. Vi ses i framtiden!

Nu är det verkligen dags för mig o krypa ner, typiskt att jag alltid ska va ute i sista sekund, har inte hunnit med hälften utav de jag sa att jag skulle göra. Hatar att erkänna att jag är sämst på att planera o få saker gjort, men men..

Ska försöka hålla bloggen uppdaterad så mycket som de går.

Natti natti  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0