buus


Fy fan vilken morgon o förmiddag jag har haft. Var så jäkla trött i morse, ville inget annat än o bara ligga kvar o mysa, men man får inte alltid som man vill har jag märkt. Mitt i allt snoozande tappade jag bort mig o fick för mig att klockan var halv nio o inte halv tio o så var ju inte fallet. När jag insåg det hade jag tio min tills jag skulle börja. Då skulle jag gå upp, göra mig iordning o åka till jobbet. Fy fan! Har ju haft bättre morgonhumör än vad jag haft idag ska be o få tala om. Nu börjar de väl ordna upp sig lite smått, men är fortfarande jävligt lättirriterad. Folks beteende, kunder, all den här jävla falskheten i världen. Sluta va så jävla blåögda! Jag får fan ryck! Nej en kopp o lite nackmassage skulle nog muntra upp mig lite. För de tro fan att jag har legat på något konstigt sätt så jag har fått ont i nacken också, nackspärr like hell! Ser ut som en jävla whiplashskadad mongolid varenda gång jag ska röra på huvudet.

Hoppas mitt humör vänder tills ikväll, för 19.00 är de jag som slutar för dagen, o då har jag ledig helg! Gött! Vill hitta på något riktigt busigt ikväll, frågan är bara vad. Min tokiga, underbara Anna Keey kommer hem idag så vi ska iaf leka! Ska bli jättekul o hon är ju alldeles perfekt när de gäller bus. Vilka jävla upptåg vi har gjort i våra dagar. haha!


Bara lite av alla dumheter vi har sysslat med genom åren! haha



Tingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0