3 days to go..


Sista jobbdagen med Veronica idag, det känns.. konstigt. Efter att ha stått ut med varandra nästan varje dag i två år ska vi nu gå skilda vägar, det är lite knas, väldigt tråkigt också för den delen. När man jobbar så tätt inpå varandra blir de att man lär känna varandra på djupet, vi kan allt om varandras liv. Nu kan vi inte skvallra mer. Förhoppningsvis ses vi när jag kommit hem igen, eller det vet jag att vi gör.

Det har verkligen börjat kännas att de här är på riktigt nu. Igår var jag ute o sa hej då till Anton, det var förmodligen sista gången jag träffade honom innan min avresa. Så tråkigt! Var förmodligen sista gången jag gossade med min voffe också. Det som är jobbigt är att man inte har en aning om när man kommer hem igen, vilket betyder att man inte har en aning om när man ses igen. Kommer sakna min favoritkompis.. Syncro alltså ;)

Ikväll blir de idolmys med mina tjejer Evelina o Anna, o min älskade Majsan är hemma också, så jävla kul! Jag ska mysa in mig emellan allihopa i soffan o önska at kvällen varar för evigt. Om vi ska kramas!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0