5 arbetsdagar


Vet ni vad?! Såhäääär ser kalendern ut idag:

 

O snaaart kan jag kryssa för 9e maj också! Om en sisådär 2 ½ timmar, för då är arbetsdagen slut, resten av tiden på dygnen räknas inte för de är faktiskt ganska okej.

Nu börjar folk höra av sig lite mer o mer angående jobb. Det kanske blir så när det närmar sig, o när jag har ett datum då jag garanterat kommer befinna mig i Sverige. Två intervjuer har jag inbokade o det känns faktiskt som att jag har ganska stor chans att få någon av de jobben. Så jag håller tummarna på att de här löser sig till slut!

 


Hanna ringde mig igår, det var härligt o höra hennes röst! O så fruktansvärt underbart o höra lilla Pontus i bakgrunden, min lilla gudson, hihi. För det är nämligen så att just jag har blivit tillfrågad, o jag är fruktansvärt stolt över titeln måste jag säga! Inte alla som blir gudmor i sitt liv, o jag får äran att bli det till världens sötaste kille <3

Den 19e maj blir det dop, o jag längtar så fruktansvärt mycket till att få träffa honom o alla andra kära där hemma.

 

 

Finaste mamma hanna o älskade Pontus.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0