tvekan


Jag trodde aldrig jag skulle kunna sitta här o va så kluven. Rancid spelar ikv på West Coast Riot o jag har ingen biljett, o jag tvekar över att köpa en. Jag har velat se dem i så sjukt många år, o för er som vet o för er som inte vet så ska jag berätta att de inte spelat i sverige på många herrans år. Biljetten kostar 740 spänn, vilket är ett rån! Då hör det till att jag jobbar hela dagen o kan möjligtvis vara där tidigast 18.30, men jag får se Rancid! Är det värt det? Är det värt det när man är en fattiglapp som jag? Det är det som är frågan. Förr hade jag inte tvekat men jag har på något sätt lärt mig att uppskatta pengars värde, liite granna iaf. Mat verses Festivalbiljett. Hur kommer det sluta?

Imorgon åker vi då hem till Skövde för att fira mamma, grilla lite o så på kvällen. Vi anländer vid tvåtiden, då ska jag först klippa mig. Det är alltid lika spännande. Kan få ryck när jag är där fast att jag vill spara.

Får se hur länge vi stannar, beror på om det finns något o göra eller inte, annars åker vi hem o softar i Götet redan på lördagen. Har inte köpt hembiljett, så ännu är valet fritt.

Hoppas dagen går fort idag! Jag är lite halvseg o vill hem!

PUSS O KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0