torsdagen


Igår var de en fullspäckad dag på jobbet, var tvungen o hinna klart med en presentation som jag skulle redovisa i ett möte på eftermiddagen som jag tidigare inte deltagit i, samtidigt hade jag annat möte o andra saker o stå i så när dagen väl var över slog huvudvärken o tröttheten till. Det blev därför en träningsfri dag igår, var hemma på kvällen o tog det lugnt.

Det är skönt att jag har en sambo som uppskattar massage o pill på ryggen lika mycket som jag själv så igår innan läggdags utnyttjade vi varandra o de var välbehövligt o fruktansvärt skönt.

Att hålla sig ifrån sockret går relativt bra, det är på helgen som suget kan komma men jag försöker verkligen stå emot. Till lunch dricker jag oftast en shake men när jag äter riktig mat så går jag efter LCHF (Low Carb, High Fat). Igår blev det köttfärssås och stekt vitkål, riktigt gott måste jag säga. www.lchfrecept.com är en jättebra aisda där man kan hitta massor med bra recept om man är tom på idéer.


34 dagar kvar tills jag ligger på playan i Egypten. Läääängtar. Det gör att dagarna går lite lättare när man har något att se fram emot.

Nu ska jag till bussen, blir till att åka hem för att byta om lite snabbt o sen ner till gymmet för träning.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0