gendish

Steve Aoki var fett bra! Mycket folk o mycket röj! Han sprutade rök ur en rökpistol, hällde sprit över publiken och kastade tårtor. Jag stod givetvis o trängdes längst fram vet svettiga halvnakna irländare, myys. Jag gick ut i mina nya fina limegröna sandaletter, o efter konserten var de brun-svarta, men efter att ha tvättat dem med en skurborste och tvättmedel i söndags hoppas jag nu på att de har fått tillbaka sin orginalfärg. Jag har träningsvärk i hela kroppen! Minsta lilla rörelse o de känns som att jag ska gå sönder. Lätt värt!

Efter Steve åkte jag, Rasmus, Robban, Stefan o Marcus (Gänget som var ute) upp till södra sidan, vi hamnade på Howl At the Moon. Där vankades de ännu mera dricka o dans. En asskön kväll hade vi!

Idag är de måndag. Måndagar är sällan sköna dagar o idag är de en sån där typisk måndag då allt känns jobbigt. Jag vill inte va på jobbet, jag ska ha en presentation imorgon som jag inte vill ha men måste förbereda mig inför idag, jag är trött, har som sagt träningsvärk, det är grått ute o jag har ont i magen. BLÄ. Det värsta utav allt - Carro har lämnat mig här ensam för att spendera de två kommande veckorna i Sverige! HATA! Jobbet är okul alltid men utan Carro vid min sida så suger de getpung. Då har man åtminstone någon o sitta o hata jobbet tillsammans med. Nu får jag sitta här alldeles ensam o va bitter på egen hand.

Som ni kanske har hört rykten om så vill jag o Rasmus flytta hem till Sverige. Irland o Dublin är underbart på sitt sätt o Dublin kommer föralltid finnas i mitt hjärta. Jag längtar dock hem till Sverige, till svensk standard o att ha nära till vänner o familj. Känner att de här 1 ½ åren har varit några av de bästa åren i mitt liv o de har gett mig massor, men det är nu dags för nya äventyr. Göteborg är det som gäller då det är en stad som vi båda två finner mysig o kan tänka oss att bo i, där vi båda har vänner o för min del ligger nära min hemstad. Vi har kikat lite lägenheter o lagt upp en annons på blocket, fakiskt fått några svar så det känns lovande. Jobb söker vi också för fullt, hoppas på att vi kan hitta något som passar. Är det någon som vet något eller har några kontakter, både gällande jobb och lägenhet så är ni mer än välkomna att höra av er.

Kanske skulle käka lite mat snart? Inte speciellt hungrig men äta bör man annars dör man.

Later!









Kommentarer
Postat av: Anonym

Äter gör man, ändå dör man! höhöhöhöh

2012-04-03 @ 09:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0