yeeehaaa


Första dagen den här veckan som det går o ta det lite lugnt på jobbet. Har vart en vecka i hets. Blir kanske så när man får mer ansvar, Amanda har vart på utbildning under veckan så då har det mesta fallit på mig, men det är kul tycker jag.

Fredag idag! Så jäkla gött. Det bästa med hetsiga dagar på jobbet är att tiden går fort, så den här veckan har bara flugit förbi.

Ikväll har Anders leaving pint, han ska flytta hem till Danmark, så frågan är om man ska ut o svänga sina lurviga. (Varför säger man ens svänga sina lurviga? Någon som vet? Kommentera gärna isf, för sånt här kan jag haka upp mig på, haha). Jag behöver ju spara alla pengar jag kan men man behöver ju inte dricka så mycket ute om man förfestar innan. Har förhoppningsvis lurat med mig Rebecca, så då kan de nog bli skoj!

Jag o Katta har nog tagit världens bästa beslut idag! Vi ska köpa biljetter till Sweden Rock! Måste bara se över min ekonomi o hoppas på att jag har jag råd med en biljet! 2500 är fan mycket pengar, men lätt värt! Min stora kärlek kommer dit i år. Sist när jag skulle se honom på SRF så ställde han in samma dag. Har nog aldrig varit så sur o besviken. Samma jävla dag, o de var endast därför jag köpte biljett de året. Jag är lite kluven dock, för han ser ju inte lika dan ut nu som han gjorde för 25 år sedan, o de är ju den Sebastian Bach som jag är kär i, fast rösten är ju den samma. Ibland önskar man att man kunde åka tillbaka i tiden.


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0