to be honest

Har precis vart på PDP (personal development plan) med min HR Manager, där man ska prata lite om hur det går på jobbet o som det låter lägga fram en pesonlig plan, vad man vill göra o hur man ska utvecklas osv. Jonathan frågade mig om jag fortfarande trivdes o hur de kändes med den nya rollen o om jag ville ha mer utmaningar, o då sa jag som det var, "To be honest with you, I think I will be moving back to Sweden before the summer". Så nu mina kära vänner är även min Manpowerchef informerad o på så vis blir det ännu mera verklighet. Ska prata med Robert, min IBM Manager, i dagarna också har jag tänkt.

Jag vill verkligen att allt ska ordna upp sig med lägenhet o jobb NU! Jag o Rasmus har mailat på miljoner lägenheter men de är verkligen svårt. Jag har inte fått ett enda svar. De få som vi fått svar på vill gärna skriva kontrakt nu i dagarna o de är ju inte alldeles lätt när man bor i ett annat land. HÅLL UTKIK ÅT OSS!


Idag har jag gjort en ekonomisk plan för en månad framöver. Kände mig jätteduktig! Så nu har jag lite bättre koll på vad jag har att röra mig med veckovis. Ska försöka skriva ner vad jag handlar o sådär så att det blir lite ordning. Anledningen till att jag ens kom idén till att göra en plan är att jag vill göra löshår igen. Jag vill verkligen! Har hittat en tjej som inte har någon salong utan gör hembesök, o de var sjukt mycket billigare. Har mailat lite med henne o förhoppningsvis kan hon komma hem till mig i slutet på april. JA jag vet att det sliter på håret, men jag vill bara pröva EN gång för de var så längesedan! Dessutom ska jag både på bröllop o dop i maj, o som Katta sa "men tänk såhär med, att detta är ju en investering för bröllopet, nu kommer du ju va så fin att du kan köpa en billigare klänning" o där får hon en poäng, haha.


Puuusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0