Halloween 2011 Dublin


Kommentarer
Postat av: harry

Hallå där Rödluvan!!! Saknar ju dig! å på facebook,men blev jäkligt impad av att du tog bort den.. ere nog inte många som kan :) Hur är det? och finns det något annat sätt att nå dig på :P hur gjorde man förr lixom.. hmm.. brev? haru iphone och wordfeud så heter jag harrybarry2 ;)

höres snart kram på dig!

2011-11-01 @ 21:35:15
URL: http://harry-barry.blogspot.com
Postat av: Rasmus

Harry, Jag har en Ipad 2, hon spelar wordfued från den. Jag heter Rkarlsson tror jag!

2011-11-02 @ 13:35:06
Postat av: Elin

Heeeej Harry! Åh jag saknar dig med! Hörde att du skulle ner till Katta i helgen, vill också parta med er :( Ja än så länge har jag hållt mig ifrån facebook utan större problem faktiskt. Kanske kommer abstinens längre fram ;) Det jobbigaste är faktiskt att man inte kan hålla kontakten med folk man vill på samma sätt! Du kan adda mig på skype? Fixade även en egen wordfeud som du såg :D Pusss

2011-11-03 @ 19:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0