We found love in Dublin

Idag har varit en otroligt skön fredag! Det kryllade med kakor på desken o humöret har varit på topp!
Hann med det jag skulle hinna med på förmiddagen o vid halv tolv skulle jag på CV and Interview training. Man skulle kunna tro att det skulle va skittråkigt att sitta med det i fyra timmar men det var hur intressant som helst. Har verkligen fått massor med ideér.
Jag blir så trött! Igår satt jag o Rasmus hemma o gjorde ingenting, för det brukar man inte göra på vardagarna, då är man trött o seg efter jobbet. När jag åkte på bussen till jobbet imorse fick jag höra på radion att Rihanna hade haft "secret dinner" på O’Donoghue’s pub på Baggot Street på kvällen. Det är TIO minuter ifrån oss. O den hade inte ens varit secret, för det hade stått i tidningen dagen innan! Massor med paparazzis hade varit utanför o jättestor folkmassa. Dumma mig som missade detta. Hon spelar ju här ikv, o jag hade asgärna velat gå, men biljetterna var svindyra! Ibland glömmer man verkligen bort att man bor i en världsstad.
Ikväll ska vi mysa o bara va, jag måste som sagt spara pengar o nästa helg blir det fullt upp.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0