bakissjuka från helvetet

I lördags vaknade jag o Rasmus tidigt o gick upp o åt en god frukost framför Svensson, Svensson. Vid tio-tiden vandrade vi iväg mot Pheonix Park och Dublin Zoo. Vi hade någorlunda bra väder, mulet o ganska varmt. Det var jättemysigt o vandra runt där inne o kolla på alla djuren, man kände sig som ett barn igen. Apor, tigrar, giraffer, zebror, pingviner, elefanter, you name it.
Efter att ha myst ute hela dagen gick vi till puben o käkade en sen lunch.
När vi kom hem vilade vi en liten stund o jag hade ett mycket trevligt samtal med Carolina via Viber.
Det ryckte i utgångsnerverna o jag kunde inte låta bli. En del folk hade hyrt en partybuss som skulle avgå från Smithfield 21.00 men jag kände inte att pengarna räckte till att följa med på den, så jag o Rasmus satt här hemma o drack själva sen gick vi ut vid tiotiden o mötte upp dem vid LaFayette där de hade ordnat VIP. Vi hade hela nedervåningen för oss själva o när vi kom dit fick vi en hink med redbull vodka.. var. Jisses alltså. Slurk sa det för Elins del, sen var den slut. O de gick väldigt lätt att fylla på under kvällens gång. Det var en fruktansvärt rolig kväll med dans o ståhej!
Idag har jag inte mått bra. Det var verkligen längesedan jag mådde såhär dåligt. Det har gått upp o ned hela dagen, ena stunden pigg o hungrig, andra stunden illamående o görtrött.
Nu har jag precis tagit mig en dusch o det börjar kännas lite bättre. Förhoppningsvis ska jag orka med en förjävlig jobbdag imorgon efter en natts sömn.
Puss

Kommentarer
Postat av: Harry

Hahaha jag tror att du har tagit över min bakfylla! För mina mördarsmällor har försvunnit, kanske är ett dåligt tecken iofs...

2011-11-22 @ 08:45:41
Postat av: Elin

haha det verkar inte bättre! Jag tror du partajjar för dåligt ;)

2011-11-22 @ 16:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0