bläbläblöja..

Kass, kass, kass, ännu en hetsig helg så jag inte hunnit sitta vid datorn.

Vi tar väl en såndäringa liten sammanfattning så ni får veta vad jag sysslat med.

I fredags efter jobbet var det leaving party för fröken Tina som flyttar hem till Sverige, faktiskt idag. Vi var på Diceys, Tinis hade bokat bord med lite vip. Var en fruktansvärt rolig kväll, en utav de bästa här i Dublin måste jag säga. Styrde kosan mot sängen vid tretiden. Rasmus var som vanligt betydligt mer skötsam o nykter än mig, o fick äran att leda hem mig själv o Otto, som är min partner in crime. Ja jäklar vad vi släppte loss jag o Otto!

I lördags slappade jag till eftermiddagen o vid fyra tog jag mig inåt stan. Skulle möta upp Kerstin, en tysk kvinna som jag o Marie bodde tillsammans med på Isaacs i ett par veckor. En mycket rolig o go person. Nu var hon här på semester med sina döttrar o ville gärna ses för o säga hej, så vi möttes upp på The Church för o ta en öl. Riktigt trevligt var det.

Efter det tog jag mig hemåt o stannade faktiskt inomhus hela lördagkvällen o städade. Jag o Rasmus kollade även på en rulle o mumsade gott-gott.

I söndags blev de tidig upp gång då Carro ringde o väckte mig vid nio, då satt hon på flygplatsen! Som vanligt bestämde hon sig för att dygna när hon skulle till mig, haha. Vid tvåtiden var hon äntligen här! Vi käkade lite mat o sen gjorde oss i ordning. På kvällen gick vi över till Rasmus o c/o för förfest innan vi skulle till Tripod o Steve Angello.

Det var sjukt bra! Sjuuuuukt!

Igår låg vi inne heeeela dagen o slappade, jag, Carro, Rasmus o Esa. Kollade på film o mosade massa flöt. Det var välbehövligt o skönt.

Inte sugen på att jobba idag vill jag lova, men a man's gotta do what a man's gotta do eller något! haha.

Hej Svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0