Kottbullar and mashed potatoes


Har precis slutat men sitter kvar på jobbet o väntar på bussen. Ska in till banken efter jobbet o sätta in pengar så hyran o elen kan dras. Hujeda mig vad jag kommer få leva snålt framöver! Räknade lite på det o fram till nästa gång räkningarna ska dras kan jag knappt göra av med 150 euro i veckan för o klara mig, o då brukar de gå åt ungefär 100 euro i veckan bara på mat, o på o ta sig fram o tillbaka på jobbet! Vettisjuttsingen hur jag ska klara mig!

Efter banken så ska jag o Rasmus åka till Ikea, äta svensk mat o självklart handla lite svensk mat! Ska dessutom försöka hitta en garderob, då vi nu slåss om de lilla förvaringsutrymmet vi har. Ska bli kanonkul faktiskt!

O vet ni?! Min laddare till datorn har gått sönder! Kaputt! Hur kul är det då? Men bäste Esa som, som kan allt inom teknikens värld, påstår att han kan laga den. Så förhoppningsvis behöver jag inte köpa en ny förrän jag är i Sverige.

HejDå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0